KniveN: Jag föreslog Andy Miele igår men du kanske hört något annat.
Inlägg: 2291691
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Om vi nu försökt värva målvakt "bättre än bartosak" och varit nära så finns det nog pengar och det jobbas nog rejält på någon förstärkning just nu, nubbens ord är nog för att inte skapa onödig besvikelse om inget går i lås
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Laken: kommer från en polares arbetskollega, har ingen aning om hur mycket sanning det finns i ryktet.
+ 2