Laken.. yes jag klagar..men jag har hellre dig o klaga på som har vettig kritik än en sån som norma.. för i allt klagande så har du en poäng..felet är att det blir såå mycket...du har min fulla respekt.. men vill gärna se lite positivt i bland..
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
yes jag klagar..men jag har hellre dig o klaga på
som har vettig kritik än en sån som norma..
för i allt klagande så har du en poäng..felet är
att det blir såå mycket...du har min fulla respekt..
men vill gärna se lite positivt i bland..