Gud: Ödmjukt namn förresten... :-) Jag försöker ge beröm när det är berättigat. Se min profil/mitt alias, där har du massor med beröm till spelarna. Nästan jämt efter matcherna försöker jag skriva vad som var BRA respektive DÅLIGT.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jag försöker ge beröm när det är berättigat. Se min profil/mitt alias, där har du massor med beröm till spelarna.
Nästan jämt efter matcherna försöker jag skriva vad som var BRA respektive DÅLIGT.