tyvärr så har det inte blivit så mycket positivt men som sagt vad så har du vissa poäng i dina inlägg..och jag har kollat din profil och sett att du skriver hur gubbarna har funkat i matcherna.. du får gärna skriva mer sånt i GB också... men så ödmjuk jag är..så lägger jag ner detta för denna gång
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
men som sagt vad så har du vissa poäng i dina
inlägg..och jag har kollat din profil och sett att du
skriver hur gubbarna har funkat i matcherna..
du får gärna skriva mer sånt i GB också...
men så ödmjuk jag är..så lägger jag ner detta
för denna gång