Sputnik: Precis. Jag tror man får ställa in sig på att vi har ett dåligt utgångsläge och det ska mycket till om det här ska gå. Avslutar vi bättre än alla de 4 andra bottenlagen så kommer det gå så det får vara målet.
bar mofftak: jo men det svänger snabbt. Jag gillar vårat utgångsläge fan så mkt bättre nu efter segern mot LIF. Nu är vi bara 2 pinnar efter Malmö. DIF har kommit ikapp där nere men alla bottenlag sprattlar till lite då och då. Det gjorde väl vi också den säsongen vi åkte ur.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer