1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2295854

Sv: Apropå nånting...
Modano: ex timråiterna i Tingsryd sänkte ju Löven igår Lindelöv Kajser och stjärnan Öhrn

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Löven gör en Timrå och skyller på supportrarna och lipar i media att det varit en hård ton(vad tror dom?). Men det är klart vi supportrar ska ju bara strössla pengar över klubben och säga fina ord när coachandet av laget inte funkar. Försvarar inte allvarligare grejer, men lite hårda ord måste man kunna ta på den här nivån, det är trots allt fullblodsproffs vi snackar om!

Sv: Apropå nånting...
TD: Ja laget är inte bättre än så överskattat så fruktansvärt vet väll du som kan hockey 😁🏒

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.