1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2296021

Sv: Apropå nånting...
DenRöda: Jo jag har sedan innan sagt att Lander är bästa Svenska centern utamför NHL. Tycker han bevisat det i OS nu också. Nog hade han gått in i NHL utan större problem, men känslanär att han inte tycker det är värt det med familjen och allt. Förhoppningsvis kommer han hem nästa säsong OM vi håller oss kvar. Han skulle kunna vara tungan på vågen om slutspel till och med som nån nämnde innan.
Säg att Dahlén fortsätter ha det tungt, vem vet om han inte kommer hem nån säsong och tar omtag då..

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.