1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614935 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2297293

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Men cred till förskolan Renen som ändå förde ganska mycket liv på läktaren även om det kanske mest var ”hata Timrå” de ropade

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Hassan: Jag hörde två som ropade nåt annat också. Tror det var TY RVÄ INEN. Men osäker, det var sån jävla voice crack