Där ser du Jimmy du skall aldrig lita på mig precis som du förut skrev. Men det är ju tur att vi har dig som kan hålla reda på yrrol mike från dom djupa Nolby skogarna, och ja du har nog rätt.
ingen idé att börja slänga käft med dig för då blir man bara manglad. men 1 av 2 är väl godkänt eller?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
ingen idé att börja slänga käft med dig för då blir man bara manglad. men 1 av 2 är väl godkänt eller?