Där ser du Jimmy du skall aldrig lita på mig precis som du förut skrev. Men det är ju tur att vi har dig som kan hålla reda på yrrol mike från dom djupa Nolby skogarna, och ja du har nog rätt.
ingen idé att börja slänga käft med dig för då blir man bara manglad. men 1 av 2 är väl godkänt eller?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
ingen idé att börja slänga käft med dig för då blir man bara manglad. men 1 av 2 är väl godkänt eller?