1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614732 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2300876

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2022-03-01
tjobba: 3 poäng har aldrig känts viktigare, men jag är glad även om vi "bara" tar en poäng. Skulle vara skönt med vinst för då hamnar läget helt i våra egna händer för att undvika kval. tar vi en eller två poäng behöver vi att malmö torskar någon match mer än oss.

Hoppas på seger, förbered mig på torsk!

Svarskommentarer

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2022-03-01
Som den pessimist man är, så tror jag på en tung 4-2 förlust idag tyvärr... hoppas såklart jag har fel❤🤍

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2022-03-01
Öndulat:

En pinne ikväll skulle vara oerhört viktigt. Då är vi med i racet och tappar bara en poäng. Däremot får vi inte tappa 3. Så en poäng ikväll och jag jublar.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.