1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614897 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2300981

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2022-03-01
falconuggla:

Han var stolt SAIK-tränaren att dom lirade sjuka. Kanske dom skulle tagit covidtest istället, pajaser...

Svarskommentarer

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2022-03-01
The great one: SAIK hade 7 borta mot oss, 7 borta nu mot Växjö. 4 av dom är samma lirare som mot oss.. Handlar det om sjukdom på samtliga så känns oddsen på att det är covid inte jättehög.. FY FAAN alltså om hela kvalrejset ska skita sig pga covid inom truppen... Nä nu intalar jag mig själv att det är en vanlig snuva och samtliga sjuka är åter inför helgens hemmamatcher. 😁 KÄMPA TIMRÅ FÖR 3 POÄNG!!

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2022-03-01
The great one: Ja han var så provocerande pajasstolt över en poäng mot oss för det hade han "veeerkligen inte väntat sig med tanke på lagets status"

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer