+ 18
Inlägg: 2301526
Svarskommentarer
Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2022-03-01
eliassjo : 7 av 10 matcher som är kvar är hemma. En stor fördel för oss. Kan vi skapa trycket som vi brukar ha när det är mycket foik i vår hall så har vi oddsen på vår sida. Det blir som en extra spelare. Kom igen nu alla till hallen och stötta vårt lag. Vi ska vara kvar i SHL!
+ 24
Alltid innan matcherna börjar kollar jag på min träningsklocka och kan då se min stressnivå… Den är alltid skyhög innan matcherna. Och jag är rädd för att en hjärtattack väntar runt hörnet i helgen haha:)
Nä men säsongen som du säger har varit helt otrolig, MARDÖRMSSTART på säsongen och 12 raka förluster. Vi alla var inställa på värsta möjliga då. Men titta nu, 30 omgångar senare och vi har en chans att gå över strecket.
Vi ska göra dehär tillsammans, ALLA TILL LADAN.
Vi är Timrå Ik!