Jåkkinen: Så länge han inte rör Dahlén... Kan väl dock känna att en säsong till inte skadat med Nubben, att sen fått ha en bra process där ny sportchef fått "skolats" in i föreningen. I min bok äre Freddan först och främst som vi skulle säga tack och hej till.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Kan väl dock känna att en säsong till inte skadat med Nubben, att sen fått ha en bra process där ny sportchef fått "skolats" in i föreningen.
I min bok äre Freddan först och främst som vi skulle säga tack och hej till.