+ 1
Inlägg: 2303562
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Så var det fredag igen, Timråvinst (imorrn) och modosmisk, skål! Det är inte lett o vara modoit.
+ 1
Hur kan man ha en sån sanslöst dålig känsla eller koll på vad spelet ishockey faktiskt går ut på?