{297}: Oj. Så olika man kan tycka. Han är sjukt pigg och låg bakom 3-1 helt på egen hand. Men bakåt, ja kanske. Precis som han påpekar själv i intervjun. Sjukt att domaren inte har hittat en enda utvisning på Djurgården. Det har då jag gjort....
+ 3