Var på plats på Hovet i går. Vilket mörker, just där och då. Jag såg inget annat än kval efter matchen. På väg hem i dag har jag funderat. Det grinade ändå emot i dag, vi var nära att ta ledningen och hade fått göra två mål i powerplay och haft 0-2 efter första hade vi nog haft energi för att vinna. Det är fortfarande bara fyra poäng till säker mark och vi ska spela om 18 poäng. Vi har fortfarande alls chanser. Men när man ser hur många lediga stolar det är i arenan känns det som alla fans har gett upp. Tråkigt och dåligt.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Det är fortfarande bara fyra poäng till säker mark och vi ska spela om 18 poäng. Vi har fortfarande alls chanser. Men när man ser hur många lediga stolar det är i arenan känns det som alla fans har gett upp. Tråkigt och dåligt.