Inlägg: 2310442
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
The great one: vet inte om ett fullsatt hovet som vrålar är ”utan press” 😅. Tror vi slår DIF både hemma och borta om vi får ut nära Max av det här laget. Det deppiga är väl att vi varit uppe och nosat på maxkapacitet i någon enstaka match på hela säsongen.
Fast det har inte hjälpt oss i tidigare kvalspel. Känner nästan att det är lättare att få börja borta på Hovet och spela utan press första matchen. Hemmaplansfördel kanske inte är optimalt ändå. Men vem vet.