Andersson: Det är så härligt att se domarna. I matcher mot Timrå så delas det gärna ut TILLSÄGELSER till motståndarna istället för utvisningar när dom slashar en målvakt eller slår nån på käften efter avblåsning. Det bara haglar VARNINGAR.
+ 6