Andersson: Nä LHC kan mycket väl kamma hem noll. Men vad är chansen vi tar 9 poäng mot Färjestad x2 och Rögle? Ganska liten skulle jag säga. Dock viktigt avsluta säsongen bra hursomhelst.
Labban: när man ser Malmös form så nä, aldrig i livet att vi hade tagit dom i ett kval. 4-1 i matcher hade det blivit. Vi får möta DIF i kvalet och det tror jag i slutänden är helt rätt lag för oss att möta. Det är den motståndaren som passar oss bäst av de realistiska alternativ som funnits fram till denna match.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer