+ 3
Inlägg: 2311374
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
{297}:
Det där du länkar till kan jag ändå köpa att det inte blev mål, det är ju inte i första situationen det blir mål. Lundin kommer ju in väldigt sent där och hänger den med flyttad bur. Vi har ju redan fått tagit avslut i första läget. Domaren borde dock hunnit blåst av innan där även. Rätt dömt.
Det där du länkar till kan jag ändå köpa att det inte blev mål, det är ju inte i första situationen det blir mål. Lundin kommer ju in väldigt sent där och hänger den med flyttad bur. Vi har ju redan fått tagit avslut i första läget. Domaren borde dock hunnit blåst av innan där även. Rätt dömt.
twitter.com/vinobiffen/status/1503831281951555587?s=21