1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614896 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2311435

Sv: Apropå nånting...
{297}: det Malmö gjorde, och som Timrå inte gjorde mot djurgården, var att man började sätta ordentlig press. I första spelade man avvaktande och satsade på kontringar, och det passade djurgården ypperligt.
Ska Timrå ha någon chans måste man upp ordentligt i intensiteten och pressen. Det här tålmodiga, avvaktande spelet som man kört från och med Malmö-matchen kommer sänka våra chanser radikalt.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Bragd-Birger: Freddan kommer stå i intervjupausen då vi ligger under med 2-0 och prata om att vi ska ha tålamod. Det är sen gammalt. Och Fjante kommer tycka att det ser bättre och bättre ut i defensiven. Molinder kommer stå i jeans och kavaj och se ut som "Hej kom och hjälp mig va fan gör jag här"

Sv: Apropå nånting...
Bragd-Birger: Ja vore bra om vi kunde sätta press och även vinna det mentala spelet. Få Axelsson mfl labila istället för på spelhumör exempelvis.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer