1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614896 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2311866

Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Så är det. Jag vill mest få fram att min bild av Z:a är att han är idrottsmannen med kärleken till att utöva sporten men att han utöver det, och jag skriver inte ointresserad nu, har ett måttligt intresse för hockeyn och Timrå IK. Relativt alltså. Han är ingen Dahlén som är supporter och idrottsman i ett skulle jag säga. Har aldrig sett Z:a som nåt framtida ämne i en ledande position inom TIK. Han har helt enkelt inte den lusten. Tror inte han har den minsta längtan efter hockeyns hetluft när det inte är i form av att han utövar den på isen i sina krafts dagar

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer