{297}: Vad spelar det för roll? Som om vi kommer vara med och slåss om en plats kommande säsong, haha. Det kommer VERKLIGEN inte se ut som senast när vi åkte ut.
0-3 är inte roligt, frågan är hur pinsamt det här kommer bli. Annars är det ju skitisamma, det kan väl inte vara nån med någorlunda sans, inte ens tjobba, som trott att vi ska ta 9 poäng mot fbk*2 och rögle?
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer