{297}: det handlar inte om förlusten. Jag har räknat med kval sen januari i stort sett. Det handlar om hur man förlorar, vi skämmer ut oss, på hemmaplan, och utan någon som helst glöd eller vilja att ge det en minsta chans att vinna 3 matcher. Tålamod hörru
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Det handlar om hur man förlorar, vi skämmer ut oss, på hemmaplan, och utan någon som helst glöd eller vilja att ge det en minsta chans att vinna 3 matcher. Tålamod hörru