Kongo: Det tror jag inte då spelet sett likadant ut under Freddans tid.
Sedan tror jag faktiskt att laget (speciellt backarna) lider av när vi gick kort på backar under den mest intensiva tiden, då fick nog också självförtroende en smäll. Efter Djurgården hemma senast så ser man en markant försämring.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Sedan tror jag faktiskt att laget (speciellt backarna) lider av när vi gick kort på backar under den mest intensiva tiden, då fick nog också självförtroende en smäll. Efter Djurgården hemma senast så ser man en markant försämring.