Kulltorp: Har inget emot tränarbyten/coachtillskott. Som läget är nu hade jag gärna sett Uffe Dalle hoppa in i kvalet. Men jag förstår inte hur en dålig coach gör att spelarna tar i sista 15 minuterna eller tänder till vid till exempel skador?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Men jag förstår inte hur en dålig coach gör att spelarna tar i sista 15 minuterna eller tänder till vid till exempel skador?