+ 1
Inlägg: 2314148
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Nisse1: Fast… bör man inte supporter göra allt man kan? Om man kräver att klubben ska vända på alla stenar och göra allt de kan känns det väl lite sådär att strunta i att gå på säsongens viktigaste matcher? Jag kommer gå på varenda hemmamatch och göra det jag kan.
+ 5
Sv: Apropå nånting...
Varför i helvete hörs dä inge ifrån ledastaben å klubben!!!
Vi ska snart uppleva dä kvalfyllda ångesten igen!
Va fan hänn i klubben!!!
Jävlas tystnad lik graven!!
Vakna för helvete inn dä försent!
Vi ska snart uppleva dä kvalfyllda ångesten igen!
Va fan hänn i klubben!!!
Jävlas tystnad lik graven!!
Vakna för helvete inn dä försent!
+ 5
Möjligen kan en ny röst i båset ge en boozt och lite hopp. Nubbens tjurighet blir nog klubbens fall är jag rädd. Men J-20 är i slutspel och damhockeyn är på-g. alltid något.