1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2314201

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Freddan är besviken och säger att valet föll på Freddan bara pga kortare kontrakt och att det hade blivit omvänt om Freddan haft längre kontrakt än Ante.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
tjobba: Ja tydligare än så kan det väl inte bli att det vi härinne känt hela säsongen har stämt. Sen håller såklart Freddan på sitt men jag tror att det här var rätt val av huvudtränare av dessa två oavsett kontraktslängd.

Jag kan även tycka att det är ett jävligt känsligt läge att göra en massa förändringar i. Att det kan vara en poäng i att bara göra de absolut nödvändigaste förändringarna för att inte röra till det för mycket. Och det tror jag att det här är, en absolut nödvändig förändring.

Sedan känns det bra att var vi än spelar nästa säsong så är det med en annan huvudtränare än Freddan

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...