1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615016 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2314226

Sv: Apropå nånting...
"Andersson är sedan ärlig med att det funnits meningsskiljaktigheter i ledarstaben. Inte mellan honom och sportchefen Kent ”Nubben” Norberg, men att det inte fungerat särskilt väl i det delade ledarskapet med ”Ante” Karlsson."

Får osökt bilder av typ Piff och Puff när Ante och Freddan kört sina försök att sätta olika spelsystem, möjligen Piff och Puff i slowmotion…


Hmmm… Tur att vi nu har några dagar på oss att sätta ett fungerande spelsystem inför kvalet.

Jag är inte orolig.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...