Sputnik: Tror detta kan bli bra, Ante gjorde ett bra jobb hos lila kaffet. Sen att Didde kommer in blir bra. Det kan bara bli bättre nu, Freddan bevisade ju redan första året när han körde med Svedberg i målet konstant hur dålig han är på fatta beslut o ändra taktiska saker. Han håller inte för SHL men gjorde det fint i HA, om nu inte mycket berodde på J.Dahlen
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Det kan bara bli bättre nu, Freddan bevisade ju redan första året när han körde med Svedberg i målet konstant hur dålig han är på fatta beslut o ändra taktiska saker. Han håller inte för SHL men gjorde det fint i HA, om nu inte mycket berodde på J.Dahlen