Bragd-Birger: Jag tror inte Freddan ljuger, men jag tror han spekulerar helt öppet i media om det, vilket man kan förstå i besvikelsen och stundens hetta. Jag TROR Nubben valde den som han anser har bäst förtroende i gruppen och har störst chans att behålla Timrå i SHL. För är det så som Freddan säger är det ju jävligt illa, det vill jag bara inte tro.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...