Kulltorp: Ja nu känner jag en jävla pepp inför kvalet faktiskt. Helt ärligt. Ingen idé att ödsla energi på det som varit som sagt, nu jävlar ska vi fixa det här! Och hatten av för Nubben ändå, stor i stunden:
mikenomad: Upp till Ante att motbevisa oss fett nu. Fram med den beryktade taktikpärmen som han nämnt innan. Hoppas han hinner sätta det viktigaste till kvalet nu bara. 🙏
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...