1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2314377

Sv: Apropå nånting...
{9682}: Tittar du vinner Timrå. Det är sen gammalt

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Från de ena till ngt tråkigt Jonte käkade en puck inatt o den tog riktigt bra och han kom inte tillbaka i matchen igen!!! Vet inte riktigt hur de gick???😠😠😠😎

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Detta från ST låter lovande:
Ante Karlsson berättar lugnt och metodiskt att spelare och ledare under måndagen haft en dag där de jobbat med teambuilding-övningar som ska rendera i ett förändringsarbete.

– Alla får säga sitt. Alla får öppna upp sig, tycka och tänka.

– Sedan kommer vi enas i fyra, fem olika saker som vi ska stå för och skriva kontrakt på. Som ingen ska svika, oavsett om det regnar eller snöar. Att ingen ska påverkas utifrån, utan att vi ska leva efter vad vi kommer överens om.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.