Hoppas grabbarna har nollställt sig nu från i lördags och spelar som om det vore 0-0 i matcher. Nu bokar Alla biljetter till matchen idag! Har blivit bättre försäljning nu och där det finns mycket biljetter är just Bredvid klacken och till höger och nedanför bortaburen.
Vi ska fixa dehär, vi ska kämpa som aldrig förr och visa dom röd och vit hockeydynamit!
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Vi ska fixa dehär, vi ska kämpa som aldrig förr och visa dom röd och vit hockeydynamit!
Alla till ladan! Forza tik!❤️🤍