1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614997 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2320044

Sv: Apropå nånting...
Smokey: Kan inte tänka mig annat än att Rögle får en bekväm resa nu. IKO firar som om de vunnit SM-guld och spelarna "varnar" Rögle att allt nu är bonus för dem så nu kan de spela avslappnat. Kan förstå glädjen inför att för första gången ha gått till kvarten men det där ger nästan ett oprofesssionellt intryck, gränslöst. Och att se det som "bonus" och kunna "spela avslappnat" är sällan framgångsrecept i ett slutspel. Nä fan, hoppas Rögle städar av dagssländan IKO med 4-0 nu

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Inte helt otänkbart att IKO ändå kan ta en match hemma. De har spets - och framför allt ett jäkla tryck i deras hemmalada. Rögle går givetvis vidare, men tror inte på 4-0. 4-1 eller 4-2 blir det.

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Onekligen har Oskars självförtroende nu. Tror de kan bjuda på bra motstånd men Rbk ska bara vinna. Dessutom undrar jag om Olofsson och Rosdahl är tillräckligt motiverade då de redan skrivit på för Rbk.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer