1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 232258

Sv: Norrland del 4 - en ren defilering
BlackBay: Som sagt - vi låter nog den fläskiga ladyn sjunga färdigt först. Nu blir det nervdaller på fredag - har aldrig varit så tvärsäker på en förlust som då.

Tyvärr alla ni som ropat hallåhej i förväg - på fredag så blir det 3-2 torsk och Lulä kommer tillbaka med stormsteg - Huvvaligen jag bävar redan tills på söndag.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.