Ikväll skulle jag vilja se att Timrå knyter ihop säcken och säkrar SHL-kontraktet =P Så ni supportrar får chansen att fira direkt på hemmaplan. Vill poängtera att jag inte tar inte Timrå seger i förskott, snarare att det är en förhoppning om att Timrå vinner.
Jag önskar inte min värsta fiende det ångestladdade helvete som en kvalserie innebär, oavsett klubbtillhörighet. Talar av egen erfarenhet.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...