eliassjo : Nubben "säger ju så mycket". Obs ironi och inget ont.
Däremot så säger man så här på expressen med. Tror inte heller Nubben vill ta nått fokus i detta läge utan låta spelarna få njuta fullt ut.
"Här är givetvis den stora nyheten att Kent ”Nubben” Norberg inte blir kvar i klubben som han rattat i över 20 års tid, bortsett sejouren i Frölunda. SportExpressen skrev redan för en månad sedan att han var HV71:s huvudval och att ”Nubben” träffat ledningen för kontraktssamtal, nu är parterna överens. Något även Sportbladet rapporterat om.
Ziyat Paigin är en under säsongen-värvning som inte kommer spela för Timrå när pucken släpps i höst. Detsamma gäller med största sannolikhet även Nolan Zajac och Pontus Åberg som inte färgat tillräckligt mycket under sin tid i Timrå."
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer