1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2323902

Sv: Silly Season 2022-2023
mattias - 74: Pengapungen är nog inte hur stor som helst.
Man undrar ju mest hur vi ens har råd med Wedin, Emil.P, Lander, LaLeggia, Rattie och Hanzl till att börja med. 🧐

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 2022-2023
Sputnik: Wedda, Emil och Lander tror jag garanterat kommer spela för mindre än sitt marknadsvärde till en början och att lönen höjs år efter år i takt med att vi blir en mer etablerad klubb och får in stabilt med intäkter

Sv: Silly Season 2022-2023
Sputnik: Lander, Pettersson och Wedin hade garanterat haft högre löner i andra klubbar! Dock så lär dom ha ”bra” betalt. Men inte några överjävligt summor, det är vad jag tror.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.