+ 6
Inlägg: 2323902
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2022-2023
Sputnik: Wedda, Emil och Lander tror jag garanterat kommer spela för mindre än sitt marknadsvärde till en början och att lönen höjs år efter år i takt med att vi blir en mer etablerad klubb och får in stabilt med intäkter
+ 9
Sv: Silly Season 2022-2023
Sputnik: Lander, Pettersson och Wedin hade garanterat haft högre löner i andra klubbar! Dock så lär dom ha ”bra” betalt. Men inte några överjävligt summor, det är vad jag tror.
+ 11
Man undrar ju mest hur vi ens har råd med Wedin, Emil.P, Lander, LaLeggia, Rattie och Hanzl till att börja med. 🧐