Norma.. nu är jag en lallande dåre.. klart att TIMRÅ IK klarar sig kvar i elitserien utan kval o sånt skit.. men jag är ju en lallande dåre så jag kan ju inte veta bättre..HEJA TIMRÅ;HEJA TIMRÅ om det är sååå jobbigt för dig detta??så varför går du in på gästboken??
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
nu är jag en lallande dåre..
klart att TIMRÅ IK klarar sig kvar i elitserien utan
kval o sånt skit.. men jag är ju en lallande dåre
så jag kan ju inte veta bättre..HEJA TIMRÅ;HEJA TIMRÅ
om det är sååå jobbigt för dig detta??så varför går du
in på gästboken??