Aljd: Men eftersom att hans tjänster inte längre är önskade, han ryms varken i budget eller den nivå av spelare som Timrå IK kan ställa på isen kommande säsong så är ju detta ett positivt besked på alla sätt och vis 👍
Rip Kirby: kan bara instämma. Åberg är en alvarez med handleder. Denna lönepost behöver vi lägga på mer kritiska positioner. Den korta sejouren i Timrå lär ha blivit en bra affär för Åberg.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer