EXPLORERSMÅLAND: Berglund kan stanna kvar i HA med DIF som han så glatt älskar.. Tiden i Timrå har ju knappt bettytt nånting om man får tro hans egna ord. Nej respekten för han dog en gnutta efter detta kval.
Sputnik: Det är väl klart att han älskar Djurgården. Men den intervjun var rätt osmaklig. Han var noga med att betona att han inte hade några som helst problem med att skicka ner Timrå till HA.
Jaja, nu blev det ju Berglund själv som får harva runt där nere, gott så😊
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer