Sputnik: officiellt ja men vem går från ett topplag med goda chanser att gå upp i SHL till ett bottenlag som aldrig kommer sluta på övre halvan av tabellen? Karriärmässigt är det ju som att ge upp? Visst, han fick chansen i djurgården sen men i ett läge där dom köpte in vad som helst med ett tandskydd i käften och ett par skridskor på fötterna. Gick ju som det gick sen.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer