falconuggla: Eftersom Kommunen äger arenan så har de nog rätt mycket att säga till om gällande ombyggnationer. Men att bygga om västra stå med ingångarna verkar ju vara ett stort önskemål, så kanske börja där om det är möjligt i allafall.
Vi hoppas på stort sug kommande song och slutsåld arena föertal ggr så kanske det blir ett angenämnt problem. 🙂
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Men att bygga om västra stå med ingångarna verkar ju vara ett stort önskemål, så kanske börja där om det är möjligt i allafall.
Vi hoppas på stort sug kommande song och slutsåld arena föertal ggr så kanske det blir ett angenämnt problem. 🙂