Så, Jonte klarar tyvärr inte NHL. Det var inte så jävla förvånande. Får se om han klarar leverera i SHL eller om han trivs bäst med att lalla runt i HA mot töntarna i modo?
Va?: NHL är en b-liga för folk som inte orkar spela på en fullstor rink. Jonte är för bra helt enkelt. Precis som du i det här forumet. Du ligger en nivå över oss alla när du plitar ut dina bokstäver. Alla bryr sig.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer