Sputnik: Timrå hade i princip gjort klart med Khomchenko. Sedan kom invasionen och då blev allt högst osäkert, så ska väl mycket till för att det går i lås där.
Niikeliito: Mattsson hade ju över 91% i räddningsprocent i KHLs tredje sämsta lag. Klart godkänt enligt mig så börjar inte gråta ifall Mattsson o JJ blir målvaktsparet. Klart bättre än denna säsong som gick iallafall.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...