OlliJanne: Lasse Johansson där har du bästa målvakten i SHL helt klart. Han är som Stefan Liv var mot oss en gång i tiden i slutspelet. Överjävligt bra och har fasen ingen låg nivå.
{9037}: Ja Lars Johansson är väl den bästa i Europa just nu, finns massvis med målvakter i KHL som är fin. Mitt drömnamn är Roman Will, stod i Rögle en säsong för något år sedan. Han har också kontrakt nästa säsong men då situationen är som den är där borta så är väl allt möjligt just nu. Lär ju vara rå dyr också.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...