1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615020 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2329540

Sv: Silly Season 2022-2023
Dr.Krykov: så klart man blir fäst vid Rattie med den säsong han gör hos oss men det är ju mycket för att han får fronta hela Timrås hopp gällande offensiv kraft. Visst vi hade Hanzl och hartmann spottade upp sig bra på slutet men idag står vi ju i ett annat läge också. Vi har fått in tre solida poängspelare av toppklass och förlängt med en till. Varav två centrar (!). Timrå har väl aldrig varit det laget som vinner budgivningar mot dom rikaste klubbarna och att köpa bort sig på Rattie i ett läge där vi definitivt behöver förstärka backsidan och kanske köpa en förstemålis, då är vi inne på linkan-spåret igen.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...