1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614992 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2330828

Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: visst var vi nederlagstippade mot djurgården på förhand men vi vann ju den psykologiska matchen på knock. Hade jag varit modoit hade jag varit lite orolig när deras huvudtränare står och sågar enskilda motståndarspelare efter match, det ger ett ganska labilt intryck.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
{297}: Karlin må vara en taktiker och en bra tränare men orutinen i såna här matcher lyser igenom och han har inte alls hanterat det mentala spelet. Hela Modo känns valpiga och framförallt otroligt beiga. Men rätt ointressant i slutändan, inget av de här båda lagen är i närheten av HV. Det går inte att jämföra med vårt möte med DIF, HV är ett lag som kommer till en final laddade till tänderna. Som förberett sig minutiöst för det. Hela säsongen har handlat om de matcherna och inte någonstans under resans gång har föreningen darrat

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer