The great one: Gå på den sportsliga bedömningen. Sannolikt lär han tillföra en del hos oss. Vill han hem; välkommen hem.
När han lämnande KHL ville han till en guldkandidat. Förståeligt med tanke på vilken kaliber av spelare han var/är. Jag antar att det var det raka uttalandet om det, och att TIK då inte var i närheten av att ha guld-ambitioner, som har stuckit i ögonen hos ett fåtal(?).
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
När han lämnande KHL ville han till en guldkandidat. Förståeligt med tanke på vilken kaliber av spelare han var/är. Jag antar att det var det raka uttalandet om det, och att TIK då inte var i närheten av att ha guld-ambitioner, som har stuckit i ögonen hos ett fåtal(?).